sâmbătă, 6 februarie 2010

Un nou destin sau Son Bahar

Update: Puteţi viziona episoadele traduse în limba română. Aici pînă la episodul 13, iar aici
de la episodul 12 în sus. Episoadele vor fi adăugate în continuare pînă la terminarea serialului. Cred că acum avînd subtritarea în română sînteţi mai mulţumiţi. Vizionare plăcută!
Toate episoadele filmului le puteţi viziona numai aici. Episoadele sînt complete, fără nici un fel de publicitate. Vizionare plăcută! Un singur inconvenient, filmul este în limba turcă. Chiar şi aşa sînt sigur ca veţi trăi la intensitate maximă alaturi de Galip, Sabiha, Kemal, Serdar, Gulsen. În total 46 de episoade pline se suspans.

Pe 12 februarie, la Kanal D va debuta un nou serial turcesc. Este vorba despre “Un nou destin” sau “Son Bahar” Un serial despre dragoste, ambiţii, lupte pentru putere şi relaţii între persoane cu puţine lucruri în comun, unii bântuiţi de trecut, alţii aflaţi în pragul maturităţii, descoperind dragostea.

Serialul îl puteţi vedea de luni pînă vineri, la ora 13:15. Urmăriţi o galerie foto AICI

Regia:Nihat Durak. Serialul are următoarea distribuţie: Erkan Petekkaya (Galip), Ayca Varlier (Sabiha), Ahmet Mumtaz Taylan (Kemal), Basri Albayrak (Serdar), Seray Gozler Yeniay (Gulsen). Scenariul scris de Sebnem Citak, se învârte în jurul poveştii de dragoste dintre Galip şi Sabiha. În final, dragostea va învinge.

30 de comentarii:

Maya spunea...

Excelent! Merci pt. pont. un film foarte bun.

dj_nyky spunea...

cum fac si eu..sa ma uit la film tradus..?ca nu inteleg nimic..dami si mie un mail cu opinia ta pe ..
dj_nyky@yahoo.com ...te rog eu mult..;)

si ms pt saitul oferit

dj_nyky spunea...

cum fac si eu..sa ma uit la film tradus..?ca nu inteleg nimic..dami si mie un mail cu opinia ta pe ..
dj_nyky@yahoo.com ...te rog eu mult..;)

si ms pt saitul oferit

dj_nyky spunea...

cum fac si eu..sa ma uit la film tradus..?ca nu inteleg nimic..dami si mie un mail cu opinia ta pe ..
dj_nyky@yahoo.com ...te rog eu mult..;)

si ms pt saitul oferit

siimona spunea...

vr sa vad s eu filmul tradus s da se poate toate episoadele.ma poate ajuta cineva?

siimona spunea...

e super tare filmul,kar vr sa l vad,dak ma poate ajuta........patrascu_siimona@yahoo.com ms mult.poopici

siimona spunea...

kar n ma poate ajuta nimeni?

Anonim spunea...

pai sunt doar 26 de episoade din cele 46.restul cand vor aparea?

Anonim spunea...

nu imi deschide filmul de ce/

randa spunea...

buna!te rog a-mi dai si mie situl pt.a vedea tot filmul tradus?adresa mea este;catyy_funkyy@yahoo.com ms mult de tot.pupici,o zi buna!

SIMONA spunea...

buna!te rog a-mi dai si mie situl pt.a vedea tot filmul tradus?adresa mea este;ssbbro@yahoo.com ms mult de tot,o zi buna!

laila spunea...

Va rog din suflet sa ma ajutati sa vad filmul tradus ca nu-l pot viziona la tv. liliana.budugan@yahoo.com
Va multumesc anticipat!

laila spunea...

Buna,va rog mult sa ma ajutati sa vad tot filmul tradus.Va multumesc anticipat!mail-ul meu este; liliana.budugan@yahoo.com

laila spunea...

Buna,va rog mult sa ma ajutati sa vad tot filmul tradus.Va multumesc anticipat!mail-ul meu este; liliana.budugan@yahoo.com

laila spunea...

Buna,va rog mult sa ma ajutati sa vad tot filmul tradus.Va multumesc anticipat!mail-ul meu este; liliana.budugan@yahoo.com

laila spunea...

Va rog din suflet sa ma ajutati sa vad filmul tradus ca nu-l pot viziona la tv.Multumesc anticipat! liliana.budugan@yahoo.com

Anonim spunea...

eu sunt foarte norocoasa ca sunt turcoaica si knd nu pot vedea un serial la canal d ma uit seara pe internet....credeti-ma e cel mai frumos film, o poveste reusita...yakiyor canini.

Anonim spunea...

Va multumesc f.mult ca-mi dati posibilitatea sa urmaresc acest serial si astept cu nerabdare continuarea.
Cu stima,Liliana

maddy83 spunea...

Vreau si eu sa vad filmul de la ep 1 dar se intrerupe mereu,va rog sa ma ajutati sa vad si eu tot filmul, ziua cand e latv eu sunt la munca.si tv online nu vede deloc.

agnesandtony spunea...

vreau sa vad si eu filmul tradus va rog frumos. ma poate ajuta cineva? agnesandtony@yahoo.ca multumesc frumos.

Anonim spunea...

celelalte cand apar?

laila spunea...

Buna ziua!
Va rog sa-mi spuneti cand putem vedea celelalte episoade.

Anonim spunea...

E super filmul, DAR FOARTE PROASTA ORA DE DEFUZARE
FRATILOR, SUNTEM LA SERVICIU ATUNCI, DE CE NU ESTE SEARA CAND AJUNGEM SI NOI ACASA??????? PRODUCATORIII DE LA KANAL D?

Forever Living Products spunea...

Am gasit eu un site unde sunt chiar toate episoadele si traduse de altfel super tare uite link pentru toti sper ca am fost de ajutor http://tvgift.info/browse-son-videos-1-date.html

admin spunea...

am rugat echipa de la tvgift.info sa ne aduca un torrent cu toate episoadele cu subtitrare si ne-au confirmat ca Son Bahar(un nou destion)torrent va fi publicat in sectiunea Articole si va fi vizibil doar pentru membri incepand cu data de 1-15 a lunii viitoare,am inteles ca torrentul va contine toate serialele si subtitrarile + bonus interviurile speciale cu actori,repetii din timpul filmarilor cat si poze si postere cu actori.Multumesc inca odata acestui blog pentru startul dat si Tvgift ca ne ajuta cu acesta informatie,am sa las si eu un link cum a lasat colega mea de mai sus sa mai ajutam si alti telespecatori care nu pot urmari acest serial frumos rog cei care o sa lase mesaje la vidoclipurile din Tvgift sa lase si un link catre Balaurul Zuzu caci fara el nu puteam sa aflam astfel de informatie inca o data multumesc

Anonim spunea...

imi doresc sa vad si eu urmatoarele episoade dupa episodul 26 cum pot proceda va rog astept un raspuns imi place la nebunie acest serial dar din pacate ziua sunt la lucru

giorgia spunea...

cine ma poate ajuta sa vad si ep 27 si cele dupa ele pana la final va rog sunt innebunita dupa serialul asta dar nu il pot vedea ziua sunt la lucru

Anonim spunea...

Noi seriale pe http://tvgift.info am observat ca au aparut

shtong spunea...

un link nou pnetru ele? si daca se poate sa nu fie fiecare episod in 8 sau 10 parti?
multumesc!

nona spunea...

oameni buni am ametit cautind numele actritei ce interpreteaza pe nursel tuker in serialul son bahar -un nou destin .e fromoasa ,mult mai frumoasa decit altele in roluri principale .