sâmbătă, 11 decembrie 2010

Nu ştiu, nu ştiu de-astea ... a fost găsit








Cei doi care i-au luat interviul lui "nu ştiu" sînt cele mai proaste petarde.
Update: Bendeac despre Ciprian:
"Băiatul ăsta e o lumină. Un personaj fabulos. Are candoare, bunătate, serenitate. EU NU ÎL IMIT CU RĂUTATE!!!! Am creat un personaj pe care mi l-am dorit simpatic. Şi aşa se pare că a ieşit. Mie nu mi se pare că Ciprian are probleme de natură… stiţi voi… Noi suntem anormali. Noi, cu răutăţile noastre, cu meschinăriile noastre…I-am băgat în alertă pe cei din echipa mea de producţie. Zilele astea punem la cale un plan pentru a-i face lui Ciprian cel mai frumos Crăciun din viaţa lui. Şi veţi vedea de ce spun asta. Sper să-mi iasă!"

Update2:
Pentru Crăciun, Mihai Bendeac, impresionat de povestea Lui Ciprian Apostoaie - celebrul acum băiat "Nu ştiu" - i-a pregatit un cadou muzical acestui adevărat Forest Gump al zilelor noastre: a invitat-o în platou pe Andreea Banică, a carui fan declarat este Ciprian şi împreună au realizat o minunată dedicaţie muzicală încărcată de spiritul sărătorilor, împreună cu întreaga echipă de actori a emisiunii. Pentru tine, Ciprian, "Moş Crăciun e numai al tău".


3 comentarii:

laur1985 spunea...

Salut!

As fi interesat sa cumpar 2 articole pe blogul/siteul tau. Articolele vor arata ca primele doua de pe www.blogreflex.ro (cele legate de Pariuri-x). Articolele vor fi facute de mine si vor contine patru linkuri (trei intr-un articol, unul in al doilea articol). Daca esti interesat/a astept un mail cu adresa blogului si un pret la care a-ti fi de acord sa le postati.

O zi buna!

Anonim spunea...

Hi, i just want to say hello to the community

djbyte spunea...

Deja avem si piesa versus Perversul de la Targu OCNA http://soundcloud.com/djbyte/free-fly-vs-boier-bibescu-nu-stiu-d-astea-ca-la-targu-ocna-dj-byte-mash-up